loading...
بزرگترین وبلاگ موبایل ایران
مدیر سایت بازدید : 31 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همان‌طور که می‌دانید دنیای فناوری روز‌به‌روز در حال پیشرفت بوده و سرعت پیشرفت در تجهیزاتی مانند تلفن‌های همراه و تبلت‌ها بسیار زیاد است. در این بین کسانی هستند که بتازگی به جمع کاربران این وسایل هوشمند اضافه‌شده‌اند و برخی نیز دستگاه قدیمی خود را ارتقا داده‌اند. استفاده از این وسایل به هوشمندی و توجه به نکات ریز و درشتی نیاز دارد که در این مقاله شش مورد از مهم‌ترین‌ آنها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای ادامه ادامه مطلب را کلیک کنید

 

 

 

مدیر سایت بازدید : 37 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ تا به امروز استفاده از این محصول شگفت انگیز فقط و فقط برای کارشناسان دنیای فناوری و افراد خاص بود. خبر ها حاکی از آن است که این محصول تا اواسط سال 2014 میلادی به بازار خواهد آمد و در حال حاضر فقط تعداد محدودی  با نام Explorer Edition توزیع گشته است.



اما دریچه یک خبر خوب برای شما دارد...و آن هم اینکه همزمان با رونمایی جهانی، این محصول در تهران نیز رونمایی شد. این روزها خیابان جمهوری شاهد رفت و آمد های دوستداران تکنولوژِی شده است و همه برای دیدن این محصول فوق العاده به این خیابان سفر می کنند.

مدیر سایت بازدید : 30 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ نوکیا با همکاری Fyodor Golan (طراح مد) لباسی متشکل از 35 اسمارت فون لومیا 1520 ساخته است این لباس با استفاده از نرم افزاری که از GPS کمک می گیرد می‌تواند حرکت فردی که این لباس را پوشیده است را تشخیص داده و رنگ پس زمینه و عکس‌های نمایش داده شده بر صفحه 6 اینچی لومیا ها را تغییر دهد.







نظر شما درباره این لباس عجیب چیست؟
مدیر سایت بازدید : 37 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ هرچه تکنولوژی پیشرفت می کند ابزارهای در دسترس ما هم به روز تر می شوند، یکی از ابزارهایی که همیشه در کنار ماست و در حال پیشرفت است تلفن همراه می‌باشد، حساسیت بالای این کالا باعث شده که در همه حال بازار این وسیله محبوب مورد توجه قرار گیرد حتی کسانی که قصد خرید ندارند باز هم نگاهی به محصولات و تنوع آنها می اندازند گذشته از امکانات، قیمت این تلفن های همراه محبوب بسیار حائز اهمیت است.



ما در اینجا لیستی از تلفن های همراه موجود در بازار را با ذکر گارانتی و مشخصات در اختیار شما قرار داده ایم تا نهایت استفاده را از این جدول ببرید.
مدیر سایت بازدید : 30 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ براساس اطلاعاتی که گفته می‌شود از داخل اپل به بیرون درز کرده و توسط یک رسانه چینی در روز چهارشنبه منتشر شده‌اند، این کمپانی قصد دارد آیفون ۶ را در دو نسخه ۴.۷ و ۵.۵ اینچ تولید کند که هر دو از تراکم ۴۴۱ پیکسل در اینچ بهره می‌برند.

اما این موضوع که اپل بخواهد آیفون بعدی را در دو سایز متفاوت روانه بازار کند کمی عجیب به نظر می‌رسد و شاید با سیاست‌های سابق این شرکت مغایرت داشته باشد. در گزارش رسانه چینی آمده است که هر دو تلفن از صفحه نمایش مسطح بهره خواهند برد و خبری از صفحه نمایش منحنی شکل در آیفون‌های بعدی نیست.


مدیر سایت بازدید : 33 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

مشخصات کلی: - وزن 535 گرم
پردازند: - Quad-core 1.9 GHz Cortex-A15 & quad-core 1.3 GHz Cortex-A7 2.3GHz
دیسک درایو: حافظه داخلی 64، 32 ،16 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 10.1 اینچ
امکانات: قابلیت نصب سیم کارت - قابلیت مکالمه تلفنی سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - کارت خوان - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - USB - microUSB
سایر مشخصات: Google Android v4.3 Jelly Bean
نام ها ديگر : Samsung Galaxy Note 2014 Edition 32G





مدیر سایت بازدید : 32 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ سود ربع سوم سال قبل لنوو بالغ بر سیصد و بیست و یک میلیون دلار شد اما با خرید موتورلا چشم انداز سود سال جاری این شرکت یک مقدار مبهم است. باید دید این شرکت چینی که افزایش سود سی درصدی را در بازار شاهد بوده از این نقل و انتقال سر به سلامت بیرون می برد یا نه.

نظر اکثر کارشناسان بازار این است که در کوتاه مدت این خرید لنوو حاشیه سود آن را کاهش داده و پیش بینی های بدبینانه حتی ضرر هم در نظر گرفته شده است. میانگین رشد لنوو در چند سال اخیر پانزده درصد بوده و هم اکنون ارزش شرکت نزدیک یازده میلیارد دلار می باشد. دیگر خریدی که این شرکت داشته بخش سرورهای آی بی ام بوده که لنوو قصد دارد با برقراری ارتباط بین واحد تولید و تحقیق سرورها و پی سی های خود یک مجتمع جدید راه انداز کند.

مدیر سایت بازدید : 34 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (1)

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت ال جی فبلت G Pro 2 خود را معرفی کرد. این دستگاه جانشین Optimus G Pro به حساب می آید و از صفحه نمایشی ۵.۹ اینچی Full HD IPS بهره می برد. LG G Pro 2 دارای طراحی مشابه G2 است و دکمه های ولوم و پاور این دستگاه در پشت آن قرار دارد. جی پرو ۲ در سه رنگ مشکی، سفید و تیتانیومی عرضه می شود.

قدرت LG G Pro 2 را یک پردازنده ۲.۲۶ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰ تامین می کند. ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به همراه یک اسلات مایکرواس دی هم از دیگر مشخصات آن می باشد. در بخش ارتباطی LTE-A, Wi-Fi a/b/g/n/ac, NFC, Bluetooth 4.0, SlimPortو microUSB port از جمله امکانات این دستگاه است.

1


مدیر سایت بازدید : 31 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)
مشخصات کلی:دو سیم کارته - وزن : 115 گرم پردازنده:Qualcomm Snapdragon S4 Plus Chipset Dual-core Krait CPU 1.0 گیگاهرتز صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع TFT - سایز صفحه نمایش: 4.0 اینچ - دارای رزولوشن 854 × 480 - تراکم پیکسلی: 245 پیکسل بر اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ حافظه:حافظه داخلی 4096 مگابایت مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC - بلوتوث دوربین:5.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 4.1 Jelly Bean - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF سایر مشخصات:رادیو - قطب نما - باتری 1750 میلی آمپر ساعتی
درباره ما
Profile Pic
جدیدترین و کاربردی ترین مطالب دنیای ارتباطات را اینجا بخوانید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره این وبلاگ چیست؟
    کدام کمپانی موبایل موفق تر است؟
    به نظر شما کدام سیستم عامل بهتر است؟
    اطلاعیه

    عزیزانی که تمایل دارند به گروه نویسندگان سایت بپیوندند کافی است که عضو سایت شده و ایمیلی هم به آدرس زیر ارسال کنند
    sabv72@gmail.com

    نویسندگان

    س.امین.ب

    امیر حسین.ک

    علی.ر 

    علی.ح

    رضا.ع

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 468
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 672
  • بازدید ماه : 1,003
  • بازدید سال : 13,347
  • بازدید کلی : 40,085
  • کدهای اختصاصی
    سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ