loading...
بزرگترین وبلاگ موبایل ایران
a r بازدید : 39 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن‌های موبایل به جزیی جدایی‌ناپذیر از گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. در واقع این اپلیکیشن‌ها هستند که به گوشی‌های هوشمند معنا می‌بخشند. اما اخیر آماری منتشر شده است که نشان ‌می‌دهد چه گروه از اپلیکیشن‌ها بیشترین رشد را داشته‌اند.


به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

a r بازدید : 41 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

سامسونگ در مراسمی که روز دوشنبه برگزار کرد در نهایت پرچمدار جدید خود را که گلکسی اس 5 نام دارد معرفی کرد، اما این گوشی هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ تنها محصولی نبود که در این مراسم وارد دنیای تکنولوژی شد. در کنار  گوشی گلکسی اس 5، سامسونگ یک دستبند هوشمند و نسل دوم ساعت‌های گلکسی گیر را نیز معرفی کرد.


به ادامه مطلب مراجعه شود.

a r بازدید : 38 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

در مراسم روز دوشنبه سامسونگ گلکسی اس 5 را معرفی کرد، در وبسایت رسمی سامسونگ اعلام شد که این گوشی پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 2.5 گیگاهرتزی دارد که ساخت کوآلکام است و از نوع snapdragon 801 است.


به ادامه مطلب مراجعه کنید.



a r بازدید : 48 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (1)

بالاخره پس از شایعات زیاد و حرف و حدیث‌های فراوانی که در مورد نسل بعدی گلکسی سامسونگ شنیده می‌شد سامسونگ Galaxy S5 را معرفی کرد . اما ممکن است شما هم کنجکاو باشید بدانید این گوشی چگونه می‌تواند با دیگر پرچمداران سایر برندها نبردی شانه به شانه  داشته باشد.


به ادامه مطلب مراجعه کنید.

a r بازدید : 45 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

در نهایت بعد از شایعات بیشماری که در مورد گوشی سامسونگ وجود داشت، امشب سامسونگ آخرین نسل از گوشی‌های سری گلکسی را معرفی کرد. مشخصات کامل این گوشی را در ادامه مشاهده کنید.


به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

a r بازدید : 38 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

سال گذشته با معرفی گکسی اس ۴ خیلی از کاربران به این موضوع که از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تنها ۹ گیگابایت در دسترس قرار دارد ابراز نارضایتی کردند. تصور همه این بود که سامسونگ در نهایت فکری به حال رابط کاربری خودش یعنی تاچ ویز که این فضا را در اختیار گرفته خواهد کرد.


به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

a r بازدید : 47 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (1)



23.29. ‫امشب نیز سامسونگ سه محصول را معرفی کرد: گلکسی اس 5، ساعت گلکسی گیر 2 و دستبند گلکسی فیت. ممنون که با همراه بودید. در ادامه با ما باشید تا مشخصات دقیق و کامل همه محصولات معرفی شده در سامسونگ را ببینید.

به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

a r بازدید : 37 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)
تا شروع نمایشگاه بزرگ MWC 2014 که در شهر بارسلون برگزار می‌شود چیزی در حدود 1 هفته باقی مانده، در این نمایشگاه شاهد معرفی گوشی‌های پر سر و صدایی خواهیم بود، اما به نظر می‌آید که برخی کمپانی‌ها تحمل ندارند تا شروع نمایشگاه صبر کنند........

a r بازدید : 30 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (1)
مدتی است در میان اهالی موبایل ایران، این شایعه که اپل با یک نماینده رسمی پا به بازارهای ایران می‌گذارد، شنیده می‌شود. هر چند هیچ کدام از فعالان حوزه موبایل به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرده‌اند اما چند وارد کننده بزرگ و نماینده رسمی دیگر محصولات موبایل در ایران ادعا می‌کنند با اپل وارد مذاکره شده‌اند و به زودی نخستین نمایندگی کاملا رسمی این محصولات را در ایران افتتاح خواهند کرد......

a r بازدید : 77 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

گوشی Ascend P6 نازک ترین گوشی زمان خودش بود. این گوشی طراحی بسیار خوبی دارد و به همین خاطر بسیاری از کاربران را به سمت خودش جذب کرد.

 

به گزارش جی اس ام، نسل دوم این گوشی در راه ورود به دنیای موبایلی است (احتمالا در نمایشگاه WMC)، با اینکه هنوز مشخصات و عکس این گوشی در ابهام هستند امروز یک عکس از این گوشی منتشر شده است که ادعا می‌شود Ascend P7 است.......

a r بازدید : 45 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﮔﻠﮑﺴﯽ ﮔﺮﻧﺪ ﻧﺌﻮ ﺑﺎ ﺻﻔﺤﻪ‌ﻧﻤﺎﯾﺶ 5 ﺍﯾﻨﭽﯽ ﻭ ﭘﺮﺩﺍﺯﻧﺪﻩ ﭼﻬﺎﺭ ﻫﺴﺘﻪ‌ﺍﯼ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪ *ﻓﺎﺭﻧﺖ: *ﺍﺯ ﺁﻥ‌ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﯽ‌ﻫﺎﯼ ﺑﺎ ﺻﻔﺤﻪ‌ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﺍﺭﺯﺍﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﻋﻼ‌ﻗﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﻫﻢ ﭘﺲ ﺍﺯ ﮔﻠﮑﺴﯽ ﮔﺮﻧﺪ ﻭ ﮔﺮﻧﺪ ۲ ﺣﺎﻻ‌ ﮔﺮﻧﺪ ﻧﺌﻮ ﺭﺍ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.
درباره ما
Profile Pic
جدیدترین و کاربردی ترین مطالب دنیای ارتباطات را اینجا بخوانید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره این وبلاگ چیست؟
    کدام کمپانی موبایل موفق تر است؟
    به نظر شما کدام سیستم عامل بهتر است؟
    اطلاعیه

    عزیزانی که تمایل دارند به گروه نویسندگان سایت بپیوندند کافی است که عضو سایت شده و ایمیلی هم به آدرس زیر ارسال کنند
    sabv72@gmail.com

    نویسندگان

    س.امین.ب

    امیر حسین.ک

    علی.ر 

    علی.ح

    رضا.ع

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 468
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 700
  • بازدید ماه : 1,031
  • بازدید سال : 13,375
  • بازدید کلی : 40,113
  • کدهای اختصاصی
    سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ