loading...
بزرگترین وبلاگ موبایل ایران
Reza بازدید : 39 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)


 نوکیا ۱۱۰۰ 


حس نوستالژیکی که این روزها با به خاطر آوردن آن‌ها به ما دست میدهد شاید یکی از قشنگترین حس‌ها باشد. این گوشی‌ها در زمان خودشان آنقدر زیاد شده بودند که شاید از بدست گرفتن آن‌ها خجالت میکشیدید اما این روزها به داشتن آن‌ها افتخار میکنید.


ما نیز سعی کردیم تا گزارشی از این گوشی‌های بسیار نوستالژیک تهیه کنیم و مروری داشته باشیم بر تعدادی از آن‌ها که برای ما و شما یادآور خاطرات تلخ و شیرین هستند:

نوکیا ۱۱۰۰ به عنوان یکی از مهمترین گوشی‌های بازار ایران به شمار می‌آید. این گوشی به گفته خیلی‌ها هیچوقت از یادها نمیرود. بیش از ۹۰ درصد از افرادی که این گوشی را خریداری کردند از آن راضی هستند و به طور خاصی روی آن تعصب دارند. یکی از ویژگی‌های فراموش نشدنی این گوشی چراغ قوه آن بود که در زمان‌های حساس واقعا به کمک صاحبانش میشتافت. این گوشی در طی زمان‌های مختلف به نام‌هایی مانند:

گوشکوب، یازده دو سوراخ، یازده چراغ قوه معروف بود.

یکی دیگر از ویزگی‌های این گوشی که بیشتر زبان زد شد سفت و محکم بودن آن بود. همیشه وقتی با صاحبان این گوشی‌ها صحبت کنید خاطراتی مبنی بر سقوط از ارتفاع یا رد شدن ماشین از روی آن میشنوید.

Reza بازدید : 33 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)


کمپانی سونی یکی از کمپانی هایی بود که با دست پر به نمایشگاه CES 2014 آمد و محصولات جدید خود را در روز 6 ژانویه 2014 (16 دی 1392) -- یعنی یک روز پیش از آغاز رسمی نمایشگاه -- طی برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی نمود. در میان محصولات جدید سونی دو اسمارت فون حضور دارد: Xperia Z1 Compact و Xperia Z1s که البته اسمارت فون دوم به صورت انحصاری برای اپراتور T-Mobile عرضه خواهد شد. در اینجا به معرفی اسمارت فون نخست یعنی Xperia Z1 Compact می پردازیم.

سونی با معرفی Z1 Compact در نظر دارد تا همانند برخی از رقبای خود -- منجمله سامسونگ و اچ تی سی -- نمونه ای کوچک شده از اسمارت فونی شاخص را روانه بازار کند. البته سونی در این راه پا را از رقبا فراتر گذاشته و بر خلاف آنچه در Galaxy S4 Mini و One Mini شاهد بوده ایم، اسمارت فون کوچک شده را با مشخصاتی بسیار نزدیک به مشخصات برادر بزرگتر -- یعنی Xperia Z1 -- عرضه خواهد کرد.



مقایسه مشخصات Z1 Compact و Z1 نشان می دهد که سونی به خوبی توانسته تقریباً تمامی ویژگی های Z1 را در اسمارت فونی با قد و قواره کوچک تر و البته با صفحه نمایش کوچکتر و باتری کم ظرفیت تر جای دهد و شاید به کار بردن واژه Compact در نام این گوشی نیز حکایت از همین ماجرا و فشردگی گوشی بدون از دست رفتن اکثر ویژگی های اصلی دارد.

Reza بازدید : 27 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما HTC را با اسمارت فون های تمام لمسی صفحه بزرگ می‌شناسیم. ولی گویا این شرکت به ساختن هر از گاه گوشی‌های با صفحه کلید QWERTY که به اسمارت فون های بیزینسی مشهور هستند هم عادت دارد. این بار HTC گوشی خود به نام Cha Cha را معرفی کرده است که در حقیقت نام آن از نوعی رقص اسپانیولی برداشت شده است. این که چرا این نام را بر روی آن گذاشته‌اند را هیچ وقت متوجه نشدیم ولی به هر صورت این گوشی که ظاهر آن با نمایشگری عریض در بالا و صفحه کلید QWERTY در پایین همانند سری E نوکیا می‌باشد، کاملا مناسب افرادی است که زیاد به نوشتن پیام با گوشی خود می‌پردازند. این پیام خواه در سامانه‌ی SMS باشد و خواه در محیط وب و یا هر جای دیگر. به هر صورت HTC Cha Cha از ویژگی‌های بسیار جالب توجهی بهره می‌برد که آن را در میان گوشی‌های این چنینی متمایز کرده. یکی از آن‌ها یک دکمه‌ی مجزای Facebook در قسمت پایین آن می‌باشد که با یک بار فشردن آن می‌توانید به حساب خود در این شبکه‌ی اجتماعی دسترسی پیدا کنید. همچنین این گوشی از سیستم عامل Android 2.3 معروف به Gingerbread یا نان زنجبیلی می‌باشد و آخرین نسخه‌ی این سیستم عامل تا به این تاریخ در بازار است بهره می‌برد. Cha cha را می‌توان یک گوشی بیزینسی facebook محور دانست

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین و کاربردی ترین مطالب دنیای ارتباطات را اینجا بخوانید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره این وبلاگ چیست؟
    کدام کمپانی موبایل موفق تر است؟
    به نظر شما کدام سیستم عامل بهتر است؟
    اطلاعیه

    عزیزانی که تمایل دارند به گروه نویسندگان سایت بپیوندند کافی است که عضو سایت شده و ایمیلی هم به آدرس زیر ارسال کنند
    sabv72@gmail.com

    نویسندگان

    س.امین.ب

    امیر حسین.ک

    علی.ر 

    علی.ح

    رضا.ع

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 468
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 709
  • بازدید ماه : 1,040
  • بازدید سال : 13,384
  • بازدید کلی : 40,122
  • کدهای اختصاصی
    سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ