loading...
بزرگترین وبلاگ موبایل ایران
Ali بازدید : 30 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

اپل امروز تغییراتی را در ترکیب محصولات خود ایجاد نمود. در ابتدا این شرکت ، نسخه ۸ گیگابایتی iPhone 5c را معرفی کرد و بعد از آن اعلام نمود که آیپد ۲ خود را بازنشسته کرده و این دستگاه دیگر تولید نخواهد شد. آیپد ۴ با همان قیمت جایگزین آیپد ۲ اپل می شود.

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

Ali بازدید : 146 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
براساس گزارش جدیدی که روز یکشنبه در کره منتشر گردید، اسمارت فون LG G3 یک دستگاه ضد آب و ضد گرد و غبار خواهد بود. به نظر می رسد که این روزها مقاوم کردن دستگاههای اندرویدی در برابر عوامل طبیعی تبدیل به یک روند شده است، ویژگی که در سال ۲۰۱۳ و با معرفی Sony Xperia Z در بین اسمارت فون های اندرویدی معرفی گردید. بعد از آن اسمارت فون های سری اکسپریای سونی این ویژگی را داشته اند و سامسونگ هم سال گذشته از این ویژگی برروی Galaxy S4 Active استفاده نمود.

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 39 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)
پرچمدار جدید اچ تی سی All New One یا هر چیز دیگری که نامیده می شود، اسمارت فونی است که از دو دوربین در پشت خود بهره می برد، اما تاکنون کسی دلیل استفاده اچ تی سی از دو دوربین در پشت این دستگاه را نمی دانسته است. براساس تصویری که از Telstra (یکی از بزرگترین اپراتورهای استرالیا) بدست آمده می توان اطلاعاتی در مورد این ویژگی بدست آورد.
به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 48 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (1)

galaxy-s5-vs-xperia-z2

چند روز از معرفی پرچمدارهای جدید سامسونگ و سونی گذشته و اگر چه هنوز این دستگاهها در بازار نیستند ولی شما با مشخصات و ویژگی های این دو اسمارت فون تاحدودی آشنا شده اید.در ادامه ضمن اشاره فهرست وار به مشخصات اين دو گوشي از شما مي خواهيم که در نظر سنجي ما شرکت کرده و به اسمارت فون مورد علاقه خود راي دهيد.


به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 40 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (1)

گوگل در ماه جولای سیستم عامل اندروید ۴٫۵ خود را همراه با تبلت نکسوس ۸ معرفی می کند. تبلت جدید در اندازه ۸ اینچی تولید می شود زیرا رقابت شدیدی میان تبلت های ۷ اینچی موجود در بازار وجود دارد.


این تبلت توسط خود گوگل تولید شده است. در مورد ویژگی های سخت افزاری این تبلت اطلاعاتی در دست نیست اما به احتمال زیاد مجهز به پردازنده جدید شرکت اینتل که برای تبلت ها تولید شده خواهد بود. ممکن است ورژن اندروید این تبلت ۴٫۵ نباشد اما قطعا با اولین آپدیت خود به ورژن جدید اندروید ۴٫۵ تبدیل می شود. قیمت این تبلت هنوز اعلام نشده است.

Ali بازدید : 40 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
طراحی ظاهری و بدنه

galaxy s5 vs iphone 5s

سامسونگ با ادامه سنت همیشگی خود در تولید تلفن‌های‌هوشمند به عدم استفاده از فلز پایبند مانده است. بسیاری از طرفداران تلفن‌های‌هوشمند سامسونگ و مخصوصل سری گلکسی اس، انتظار داشتند تا این کمپانی کره‌ای در نسل جدید تلفن‌هوشمند خود از بدنه‌ی فلزی استفاده نماید. بسیاری از طرفداران با دیدن تصاویر اولیه مربوط به این تلفن‌هوشمند بسیار ناامید شدند.


به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 21 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
روز جمعه گزارشی منتشر شد که برای علاقمندان به نوکیا که منتظر اسمارت فون اندرویدی بهتری از این شرکت هستند می تواند خوشحال کننده باشد. براساس این گزارش، Nokia X تنها اسمارت فون اندرویدی این شرکت نیست و این کمپانی فنلاندی درحال کار برروی گوشی های اندرویدی دیگری نیز می باشد.

Nokia XX اسمارتفونی است که در سطح بالاتری از Nokia X قرار میگیرد. مدل دیگری هم به غیر از Nokia XX وجود دارد که هنوز نام آن مشخص نیست، ولی از مشخصات سطح بالایی برخوردار است. البته انتظار رونمایی از این دو اسمارت فون جدید نوکیا در MWC را نداشته باشید، بلکه طبق این گزارش این دو دستگاه طی چند ماه آینده آماده معرفی خواهند شد. Nokia XX احتمالا در ماه May و مدل سطح بالای اندرویدی آنها در ماههای بعدی معرفی می شوند.

Ali بازدید : 44 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
شاید این سخن کمی جالب توجه به‌نظر برسد، اما هوآوی مدعی شده است که این فبلت به‌گونه‌ای طراحی شده است تا برقراری مکالمات تلفنی نسبت به رقبای موجود در بازار سهل‌تر باشد. مدیاپد X1 دارای پهنای 103.9 میلی‌متری در کنار وزن 239 گرمی است، با این حال این محصول لقب باریک‌ترین و سبک‌وزن‌ترین تبلت موجود در بازار را در کنار رقبایی چون فون‌پد 7 ایسوس، کنندل‌فایر HDX آمازون و نکسوس 7 گوگل به دست‌ آورده است. هوآوی برای رفع عطش صفحه‌ی نمایش غول‌پیکر 7 اینچی با رزولوشن 1,920 در 1,200 از نوع LTPS این فبلت یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی را داخل بدنه‌ی باریک 7.18 میلی‌متری آن گنجانده است.

لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 36 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
كمپانی چينی Oppo كه در اين چند دوره توانسته چند گوشی منحصربفرد را معرفی كند با كمپانی های بزرگ رودرو شده و حتی بالاتر قرار گرفته است.

اين كمپانی اولین دوربین به اصطلاح سلفی selfies را به صورت چرخان و ۱۳ مگاپیکسلی راهی بازار کرده و اخیرا تاییدیه های گوگل را به طور کامل اخذ کرده است.

این گوشی با طراحی زیبا و خوش دست در نسخه ۱۶ گیگابايتی ۵۹۹ دلار و در نسخه ۳۲ گیگابايتی ۶۴۹ دلار قیمت دارد. ابعاد دستگاه ۱۷۰x۸۲x۹ میلیمتر بوده و ۲۱۳ گرم وزن دارد. صفحه نمايش IPS آن ۵٫۹ اینچی و با وضوح ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل و در هر اینچ ۳۷۷ پيكسل بوده است


برای مشاهده ی ادامه ی خبر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 41 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
مدیر عامل جدید مایکروسافت اعلام كرد: اگر می‌خواهیم دوباره در صنعت تکنولوژی به پیش برویم باید همانند یک شرکت استارت‌آپ فکر کنیم. ما طی سال‌های گذشته به گونه‌ای کار کرده‌ایم که گویی فرمول موفقیت را پیدا کرد و تنها در حال بهینه‌سازی آن هستیم.

ما موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌ایم اما آینده ما براساس موفقیت‌های گذشته ساخته نمی‌شود. آینده ما به نوآوری‌هایمان بستگی دارد و باید در این مسیر حرکت کنیم.

مایکروسافت باید با سرعت بیشتری در بخش نوآوری پیش برود.

Ali بازدید : 29 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

ز مشخصات گوشی هوشمند كمپانی چینی موسوم به Gionee می توان به پردازنده هشت هسته ای با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتز و سیستم عامل بهینه سازی شده اندرویدی بنام Amigo OS (بهینه شده جلی بین ۴٫۲ است) با دو گیگابايت رم و دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی گوشی نسبتا قوی اشاره كرد


بقیه مشخصات و توضیحات در ادامه ی مطلب

Ali بازدید : 29 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
با ترفندی ساده میتوانید ۱ الی ۲ ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ میخورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

 

ابتدا لازم به ذکر است این ترفند بر روی سیم کارتهای دارای سرویس GPRS عمل میکند. در نتیجه در حال حاضر تنها بر روی سیم کارتهای ایرانسل و در آینده ای نزدیک بر روی سیم کارتهای همراه اول قابل اجراست.
 همچنین برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید.

 

لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

Ali بازدید : 45 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

ترفند موبایل قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ♂☻♣..... این ترفند یک اموزش به خصوص میباشد و جزابیت خاصی به بلوتوث گوشی موبایل شما در بین افراد دیگر خواهد داد

ول به این ادرس داخل کامپیوتر رفته : Start Up>All Program>Accessories>System Tools و برنامه ی Character Map رو باز میکنید و فونت Arial را انتخاب میکنید.


لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 39 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

ابتدا دقت نمایید که گوشی های سری N نوکیا تا این لحظه، عبارتند از:
N۷۰,N۷۱,N۷۲,N۷۳,N۷۵,N۷۶,N۷۷,N۸۰,N۸۱,N۹۰,N۹۱,N۹۲,N۹۳,N۹۳i,N۹۵,N۸۰۰,N۸۱۰

برای مخفی سازی فایل های خود:
وارد منوی گوشی شده و به فولدر Tools بروید. سپس وارد File Manager شوید.

 

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 41 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)


xperia-z1-hero-white-1240x840-f9b9916d16a90faba4e6e2fc3de5e289.jpg

گوشی های سونی اریکسون قابلیت بسیار جالبی نهفته است که ما را بیشتر به یاد بنزین ذخیره شده در باک ماشین های پیشرفته می اندازد! حتمأ برای شما نیز پیش آمده است که قصد گرفتن تماس یا کار ضروری دیگری با گوشی خود دارید ، اما گوشی شما شارژ ندارد. این موارد راه چاری ای که به ذهن افراد میرسد استفاده از تلفن ثابت یا همگانی و حتی قرض گرفتن گوشی افراد دیگر است. اما اگر گوشی شما سونی اریکسون دست نگاه دارید ، چرا که گوشی شما یک شارژ مخفی نیز در خود ذخیره است که در لحظات اورژانسی فریادرس شما خواهد شد. در این ترفند نحوه روشن کردن گوشی با شارژ خالی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 36 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

شركت اسپانيایی Geeksphone بالاخره گوشی‌ هوشمند خبرساز خود را معرفی كرد. گوشی‌ جديد اين شركت دارای دو سيستم عامل اندرويد و فايرفاكس می باشد.


اين گوشی هوشمند كه Revolution نام دارد، دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی IPS، پردازنده دو هسته ای ۱.۶ گیگاهرتزی Intel Atom، رمی ۱ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۱.۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۲,۰۰۰mAh می باشد.

1.jpg


به گفته Geeksphone، گوشی‌ هوشمند Revolution دارای دو سیستم عامل اندروید و فایرفاکس موزیلاست و کار سوییچ بین دو سیستم عامل به سادگی و با یک تاچ انجام می شود. این گوشی‌ هوشمند بطور مستقیم از طریق وبسایت Geeksphone و با قیمت ۲۲۲ یورو به فروش میرسد.

2.jpg

Ali بازدید : 27 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
ایرانسل اعلام کرد در راستای راهبرد خود برای ارائه محصولات و خدمات برتر و متناسب با آخرین فناوری های روز دنیا، سیم‌کارت دائمی "آی‌سیم" را با "پیش شماره خاص و جدید 0902" به بازار ارتباطات کشور عرضه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سیم‌کارت‌های دائمی آی‌سیم، با پیش‌شماره خاص 0902 عرضه می‌شود. این سیم‌کارت‌ها که دارای کارت مالکیت رسمی و خدمات ویژه هستند، با حد اعتبار اولیه 50 هزار تومانی، به مبلغ 120هزار تومان از طریق وبسایت www.isim.ir عرضه می‌شوند.

 

عرضه آنلاین

متقاضیان آی‌سیم می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.isim.ir ، شماره مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها شماره موجود، انتخاب کرده و با پرداخت مبلغ مربوطه به وسیله یکی از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب سیم‌کارت آی‌سیم خود را از طریق پست TNT و به صورت رایگان در محل مورد نظر خویش دریافت کنند.

برای مشاهده ی تعرفه های آی سیم به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

Ali بازدید : 45 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
asus_logo.jpg

در ادامه مقالات پیشنهادی خود از برندهای بازار، این بار به سراغ ایسوس و البته تبلت‌های آن آمده‌ایم، سازنده‌ای که به داشتن تبلت‌های متنوع و مقرون به صرفه مشهور است. پس در ادامه با ما باشید تا ۳ تبلت خوب از ایسوس را برای شما معرفی کنیم. 

Ali بازدید : 41 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
images.jpg

در ادامه مقالات پیشنهادی خود از برندهای بازار، این بار به سراغ هواوی آمده‌ایم، سازنده‌ای که به داشتن گوشی‌های مقرون به صرفه مشهور است. پس در ادامه با ما باشید تا ۳ گوشی خوب از هواوی را برای شما معرفی کنیم

Ali بازدید : 49 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)
ابتدای مراسم، پویا شاه حیدری، مدیر کالای تبلت دفتر ایسوس، به تاریخچه و رسالت این شرکت اشاره کرد و روند پیشرفت تکنولوژی و البته محصولات ایسوس را برای حاضرین شرح داد. وی گفت: ایسوس همیشه سعی کرده که با ساده‌تر کردن زندگی دیجیتال امروز، تعادل بین مهندسی و نیاز کاربران را به تکامل برساند. این‌‌ همان راه و رسم طراحی ایسوسی است که ایده‌های کاربران را تبدیل به نوآوری‌های انقلابی کند.

شاه حیدری، ضمن اشاره به گسترش روز افزون بازار گوشی‌های همراه، به ویژه فبلت‌ها، اذعان داشت که شرکت ایسوس تمرکز ویژه‌ای بر روی این بازار خواهد داشت.
فبلت جدید ایسوس، باز هم با همکاری شرکت Intel، وارد بازار شده است. اما ویژگی اصلی که این فبلت را کمی نسبت به سایر رقبای هم رده خود متمایز می‌کند، دارا بودن یک قلم نوری برای یادداشت برداری است. شاه حیدری افزود، ایسوس اولین شرکتی بود که از واژه Note و قلم برای محصولات خود استفاده کرد و ایسوس را پیش قدم در این زمینه دانست.
مدیر کالای تبلت ایسوس، بعد از ارایه توضیحاتی کلی، به رونمایی و تشریح محصول جدید شرکت پرداخت.

باهم مشخصات محصول جدید ایسوس را مرور می‌کنیم:

لطفا یه ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

Ali بازدید : 26 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر شما به‌تازگی به دنیای فوق‌العاده تلفن‌های هوشمند قدم نهاده‌ یا فقط به یک محصول تازه‌تر کوچ کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این راهنما را از دست ندهید!

برای بسیاری، داشتن یک تلفن هوشمند خسته‌کننده است چراکه هنگامی که آن را می‌خرید ممکن است با مشکلات متعدد و متفاوتی روبه‌رو شوید که کار را برای یک وصلت دائمی با تلفن همراه‌تان، دشوار می‌سازد. خوش‌بختانه، امروزه بسیاری از این مشکلات به‌راحتی برطرف می‌شوند یا حتی اگر هم نشود آن‌ها را رفع کرد، می‌توان با استفاده از روش‌هایی این مشکل را دور زد. لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 44 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

این روزها به قدری تنوع گوشی‌های موجود در بازار زیاد شده است که بسیاری با مشکلی به نام تشخیص مدل اصلی از قلابی آن رو به رو هستند، به خصوص وقتی که سازندگان گمنام چینی اقدام به تولید محصولاتی مشابه با نمونه‌های معتبر جهانی می‌کنند، این قضیه ابعاد پر رنگ‌تری به خود می‌گیرد. در این مقاله بر آن شدیم تا نکاتی را برای شما جهت تشخیص گوشی اصل با نوع تقلبی آن بیان کنیم تا راهنمای شما در خریدتان باشد.

برای تشخیص اصل بودن یک گوشی هوشمند، ابتدا پیشنهاد می‌کنیم که با مشخصات سخت افزاری آن به‌خوبی آشنا باشید. بهتر است که مشخصات سخت افزاری مدل مد نظر خود را برروی برگه‌ای یادداشت کرده و با مشخصات نسخه‌ای که در دست فروشنده به شما چشمک می‌‌زند، مقایسه کنید. حال در صورتی که در این مرحله با مشکلی مواجه نشدید یا نمی‌توانید این کار را انجام دهید، بهتر است نکات زیر را برای فهمیدن یک محصول اصل با دقت مطالعه کنید:

  • مدل‌های تقلبی، معمولا نسبت به نسخه‌ی اصلی سنگین‌تر هستند.
  • اندازه و ابعاد نیز، با یک‌دیگر فرق دارند. در مدل‌های تقلبی، ضخامت بسیاری را شاهد خواهید بود و همچنین، اندازه صفحه نمایش کمی کوچک‌تر می‌باشد.
  • دوربین مدل تقلبی، از عملکرد بسیار بدی رنج می‌برد. همچنین میزان پیکسل‌ها نیز کم‌تر است.
  • به‌یاد داشته باشید که قبل از خرید یک تلفن هوشمند، بهتر است در وب‌سایت اصلی سازنده به دنبال ورژن سیستم عاملی که در هنگام ارائه محصول دریافت خواهید کرد، بگردید. اگر شاهد کوچک‌ترین تفاوتی بودید، شک نکنید که فروشنده می‌خواهد از ناآگاهی شما، سوء استفاده کند. معمولا برروی مدل‌های تقبلی، از نسخه‌ی 4.0 سیستم عامل اندروید استفاده می‌شود.
  • صفحه نمایش یک مدل تقلبی، بسیار بی‌کیفیت بوده و پیکسل‌ها به‌راحتی قابل تشخیص هستند.
  • برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری نظیر تشخیص لبخند و دوربین دوم که سازنده مدل اصلی را با آن ارائه کرده است، برروی مدل تقلبی وجود ندارند. بهتر است قبل از خرید، به‌دنبال ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزار محصول مد نظر خود بگردید و آن را با مدلی که در مغازه خواهید یافت، مقایسه کنید.
  • در یک مدل تقلبی، از پردازنده‌ی ضعیف‌تری استفاده می‌شود. اگر به‌دنبال یک اَبَر گوشی چند میلیونی هستید، بهتر است قبل از خرید آن، در منوهای نرم افزاری کمی کند و کاو کنید. هر مکث کوچکی، شاید نشان از تقلبی بودن آن، داشته باشد!
  • حافظه رم در یک نسخه‌ی تقلبی، کم‌تر است.
  • پیشنهاد می‌کنم که در هنگام خرید، با رابط کاربری محصولی که مد نظر دارید، کمی آشنا باشید. از روی تصاویر، می‌توانید کمی درباره ظاهر نرم افزاری‌ آن، چیزی بدانید. اگر کوچک‌ترین تفاوتی را در هنگام خرید مشاهده کردید، مطمئن باشید مدلی را که قصد دارید بخرید، تقلبی است!

در آخر، مطمئن باشید که تلفن همراه یا تبلت مد نظر خود را از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر تهیه می‌کنید. برای‌تان خرید خوبی را آرزو می‌کنیم!

Ali بازدید : 38 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

سیاری از ما، عاشق گوشی یا تبلت هوشمند خود هستیم اما طول عمر باتری پایین آن، باعث می‌شود دیر یا زود گوشی یا تبلت هوشمند خود را ترک کرده و به مدل دیگری علاقه‌مند شویم. اگر شما با گوشی یا تبلت خود زیاد سر و کار دارید، احتمالا به‌دنبال راهی هستید تا بتوانید ماندگاری عمر باتری آن را افزایش دهید. در این مقاله، چند نکته‌ی بسیار ساده را برای کاربران سیستم عامل ویندوز فون 8 بازگو خواهیم کرد که با رعایت آن‌ها، عمر دیوایس شما به چندین برابر افزایش پیدا می‌کند.

قابلیت battery saver را فعال کنید.



battery_saver-456x400.png


در سیستم عامل ویندوز فون 8 این امکان فراهم شده تا زمانی که میزان باتری در سطح پایینی قرار می‌گیرد، به‌طور خودکار قابلیت automatically save power فعال شود. برای این منظور، به بخش تنظیمات مراجعه کرده و سپس عبارت  battery saver را لمس کنید. حالا، باید این قابلیت را فعال نمایید. با فعال کردن ویژگی  battery saver، برخی از خدماتی که پیشتر در حالت استندبای یا آماده به‌کار قرار داشته‌اند، غیرفعال می‌شوند. با این‌حال، شما هنوز هم می‌توانید زنگ بزنید و یا از دوستان‌تان، پیامک دریافت کنید. البته باید ایمیل خود را به‌صورت دستی با فعال کردن این قابلیت، رفرش نمایید.

حتی اگر میزان شارژ باتری اسمارت فون یا تبلت شما در سطح پایینی قرار ندارد، بازهم خواهید توانست تا از قابلیت battery saver استفاده کنید. شما می‌توانید در این‌حال، قابلیت ذخیره باتری را به‌صورت دستی و با لمس عبارت advanced فعال نمایید. هنگامی که به این بخش وارد می‌شوید، با سه گزینه رو به رو خواهید شد. به‌یاد داشته باشید که با فعال کردن این ویژگی، برروی نوار status bar شکلک “قلب” ظاهر می‌شود.



به ادامه ی مطلب مراجعه کنید





Ali بازدید : 31 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)
1- وقتی پورت شارژر، درست کار نمی‌کند!

با گذشت زمان، ممکن است که شارژر مانند گذشته به‌خوبی در سوکت خود جای نگیرد. این مشکل به‌سادگی رفع می‌شود؛ سعی کنید با استفاده از یک خلال دندان، گرد و خاک موجود برروی آن را تمیز کنید. اگر هم‌چنین مشکل پابرجا بود، به یک تعمیرکار مراجعه نمایید.


2013-08-29-image-11-600x300.jpg




2- زمانی که هنگام وصل کردن هدفون، صدا کاهش می‌یابد!

اگر هنگامی که هدفون را در پورت مربوطه خود جا می‌زنید، صدا به شدت افت می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم یک چوب پنبه کتان را به داخل جک هدفون ( سوراخ هدفون) وارد کرده و هرگونه کثیفی که در آن‌جا وجود دارد را به‌کمک چوب پنبه، رفع نمایید.



samsung-galaxy-s4-broken.jpg



3- هنگامی که صفحه نمایش دیوایس شما، شکسته است!

شاید الان با خود بگویید که این غیر ممکن است و حتما باید یک تعمیرکار ماهر آن را انجام دهد، اما باید واقعیت را اعتراف کنیم و بگوییم که برای جایگزین کردن صفحه نمایش شکسته‌ی تلفن همراه خود با یک مدل سالم، تنها به چند وسیله و کمی خوش‌شانسی نیاز دارید. آموزش‌هایی برروی اینترنت موجود است که پیشنهاد می‌کنیم از آن‌ها،برای تعمیر صفحه نمایش شکسته‌ی تلفن همراه خود استفاده نمایید.


url-600x384.jpg


4- موقعی که تلفن همراه شما در دریا، حسابی خیس شده باشد!

اگر موبایل شما به‌طور ناخواسته کمی آب تنی کرده، باتری را در صورت امکان برداشته و تلفن همراه خود در یک کیسه برنج به‌مدت یک یا دور روز قرار دهید تا رطوبت، از آن گرفته شود.

Ali بازدید : 39 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر جزء آن دسته افرادی هستید که به تازگی وارد جمع بزرگ دوستدارن گوشی‌های هوشمند شده‌اید و یک تلفن همراه اندرویدی را بدین منظور انتخاب کرده‌اید، ممکن است سوالات زیادی در ابتدای کار در ذهن شما ایجاد شود. در اینجا ۷ سوال مهم به همراه پاسخ آن را برایتان گرد آورده‌ایم تا بتوانید بهترین استفاده را از ابزار هوشمند خود ببرید.


لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

Ali بازدید : 28 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
lg-nexus-5-rendering.png

این هم برخی از مشخصات این گوشی فوق العاده.


مشخصات کلی:یک سیم کارته - وزن : 130 گرم
پردازنده:Qualcomm Snapdragon 800 Chipset Quad-core Krait 400 CPU
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع True HD - سایز صفحه نمایش: 4.95 اینچ - دارای رزولوشن 1920x1080 - تراکم پیکسلی: 445 پیکسل بر اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه:حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت
شبکه های ارتباطی:3G - 4G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC - بلوتوث
دوربین:8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 4.4 KitKat - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:قطب نما - باتری 2300 میلی آمپر ساعتی
lg-nexus-5-rendering-square.jpg

Ali بازدید : 36 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

شاید هنگامی که خبر تولید Huawei Ascend P6 با ضخامت 6.18 میلی متری و یا عرضه آیپاد تاچ 6.1 میلی متری در دنیای گوشی های هوشمند شنیده شد همه تا چندین و چند وقت متحیر این ضخامت فوق العاده باریک و فوق العاده شده بودند.

تا همین چند وقت پیش دست یافتن به ضخامت های 6 میلی متری امری انحصاری و غیر قابل باور برای شرکت های ساخت موبایل بود اما در طی این مدت یک شرکت چینی نه چندان نام آشنا تحت عنوان BBK توانسته در میان این خیل هیاهوی به راه افتاده در بازار های جهانی موبایل خبر تولید یک گوشی با ضخامت کمتر از 6.1 میلیمتر ( حدود 6 میلیمتر) منتشر کرده و بار دیگر رکورد ضخامت گوشی های هوشمند را به نام چینی ها زد.

 این گوشی جدید، Vivo X3 نام دارد. اولین تصاویر از این گوشی که آن را در کنار گوشی‌های مطرح و باریک جهان نشان می‌دهد حاکی از آن هستند که Vivo X3 شایسته کسب عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان است.




vivox3-1 2.jpg

Ali بازدید : 140 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

کنفرانس توسعه دهندگان iOS 7 را معرفی کرد، iOS 7 مطابق پیشبینی ها از امکانات فوق العاده ای برخوردار می باشد که در ادامه به آنها می پردازیم. نکته ای که در این نسخه از iOS چشمگیر است تغییر در آیکون ها می باشد. ساختار مسطح در تمام سیستم عامل رعایت شده و رنگ سفید، رنگ قالب در طراحی تمام سیستم عامل می باشد.


صفحه خانگی iOS 7 به همراه آیکون ها


ios-7-icons-homescreen.jpg


برای مشاهده ی سایر امکانات این سیستم عامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 34 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (1)
این ویدیو را از دست ندهید


هر ساله در پایان سال میلادی، در زمینه‌های مختلف، برترین‌ها از طریق مراجع مختلف انتخاب و معرفی می‌گردند. از رقابت تنگاتنگ در ورزش گرفته تا هیاهوی انتخاب برترین هنرمندان سال!

دیجی کالا نیز قصد دارد همانند سال گذشته، حاصل یک سال نقد و بررسی گوشی‌های هوشمند را به سرانجام رساند و برترین گوشی‌های تولید شده در این سال را انتخاب کند. با مراسم انتخاب برترین گوشی‌های سال 2013 در mobirani همراه شوید.


برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

Ali بازدید : 41 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (1)
images.jpg

Lenovo IdeaTab A3000 - 16GB



مشخصات کلی:ابعاد: 194 × 120 × 11 میلی متر - وزن: 339 گرم
پردازنده:- MediaTek 8125 , quad core processor
حافظه داخلی:حافظه داخلی 16 گیگابایت
گرافیک:مدل پردازنده گرافیک: PowerVR SGX544
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD - اندازه 7 اینچ - 600 × 1024
امکانات:قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه - GPRS - GPS - بلوتوث - قابلیت نصب کارت حافظه - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج - microUSB
سایر مشخصات:Google Android v4.2 - Jelly Bean - کارکرد باتری 7

برای مشاهده ی مشخصات کامل تر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

Ali بازدید : 38 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

1: صفحه نمایشی با زیر لایه پلاستیکی: اولین چیزی که به ذهنمان می‌آید یک صفحه نمایش با زیر لایه پلاستیکی است. بله این همان فن آوری است که به سامسونگ اجازه داده است صفحات خمیده یا انعطاف پذیر تولید کند. البته احتمال اینکه اس 5 را با یک صفحه خمیده ببینیم خیلی کم است، اما از آنجایی که این صفحات دوام بیشتری دارند، انتظار داریم در ساخت صفحه نمایش این پرچمدار از این فن آوری استفاده شود. در ضمن با استفاده از این فن آوری صفحه نمایش می‌تواند باریکتر ساخته شود.



برای مشاهده ی سایر انتظارات لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین و کاربردی ترین مطالب دنیای ارتباطات را اینجا بخوانید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره این وبلاگ چیست؟
    کدام کمپانی موبایل موفق تر است؟
    به نظر شما کدام سیستم عامل بهتر است؟
    اطلاعیه

    عزیزانی که تمایل دارند به گروه نویسندگان سایت بپیوندند کافی است که عضو سایت شده و ایمیلی هم به آدرس زیر ارسال کنند
    sabv72@gmail.com

    نویسندگان

    س.امین.ب

    امیر حسین.ک

    علی.ر 

    علی.ح

    رضا.ع

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 468
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 691
  • بازدید ماه : 1,022
  • بازدید سال : 13,366
  • بازدید کلی : 40,104
  • کدهای اختصاصی
    سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ